Condițiile de participare la concurs conform prevederilor Regulamentului aprobat prin HG 83 din 22.02.2023.
Atribuțiile de baza ale funcţiei:
- Șeful centrului cultural exercită următoarele atribuții:
- asigură organizarea, conducerea și dezvoltarea subdiviziunii/instituției
- este responsabil de îndeplinirea corespunzătoare a atribuțiilor Centrului de cultură
- reprezintă Centrul de cultură în relațiile cu autoritățile publice, organizațiile și instituțiile naționale și internaționale
- elaborează programul anual de activitate și ia măsurile ce se impun pentru realizarea acestuia
- întocmește raportul anual al activității desfășurate și formulează propuneri pentru îmbunătățirea activității, pe care le prezintă fondatorului
- elaborează și asigură completarea lunară a registrului de evidență al Centrului de cultură
- asigură elaborarea proiectului de buget al Centrului de cultură și îl prezintă fondatorului spre aprobare
- organizează și coordonează activitatea personalului instituției, calitatea și modul de realizare a sarcinilor
- coordonează cu fondatorul angajarea personalului subdiviziunii
- încheie, după caz, modifică, suspendă, desface contractul de muncă al personalului din cadrul instituției, în conformitate cu legislația
- analizează necesarul de personal după structură și specialități și propun măsuri de asigurare a acestuia în funcție de necesități
- evaluează permanent personalul din subordine în scopul perfecționării activității profesionale
- prezintă rapoarte textuale și statistici, precum și alte informații relevante autorităților publice locale și centrale
- monitorizează repetițiile producțiilor cultural-artistice, expozițiile, concursurile și manifestările inițiate de Centrul de cultură, evaluează și propune măsuri pentru îmbunătățirea acestora
- atrage, după caz, surse externe extrabugetare pentru diverse proiecte culturale
- stabilește, după caz, legături culturale cu instituții, cu organizații, cu persoane fizice și/sau juridice din țară și din străinătate
- asigură gestionarea finanțelor publice și administrarea patrimoniului public în conformitate cu principiile bunei guvernări
- propune pentru aprobare statele de personal ale Centrului de cultură
- asigură transparența în activitate prin plasarea raportului anual de activitate pe pagina oficială a Centrului de cultură și în sediul acesteia, într-un spațiu accesibil publicului
- exercită alte sarcini referitoare la activitatea Centrului de cultură, delegate de către fondator.
Poate participa la concurs persoana care îndeplinește următoarele condiții:
- cunoaște limba de stat, scris şi vorbit
- nu a atins vârsta de 65 ani (art. 82 lit. i) din Codul Muncii RM)
- are capacitate deplină de exercițiu
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie
- are studii: superioare de profil / medii de specialitate / studii în domeniu prin absolvirea unei instituții de învățământ vocaționale / tehnic postsecundar nonterțiar (nivelul V ISCED) / a unei instituții de învățământ superior de licență (Ciclul I) sau urmează studii de învățământ superior de licență (Ciclul I).
Studiile formale nu sunt obligatorii în cazul unei experiențe de lucru de cel puțin 3 ani în domeniul culturii și deținerii unor cursuri de formare continuă în domeniul culturii;
- are capacități de utilizare a calculatorului în vederea elaborării unor lucrări/proiecte și de utilizare a internetului;
- are capacitatea de a acorda asistenţă metodologică de specialitate şi capacitatea de implicare nemijlocită în soluţionarea problemelor din domeniu, confirmate prin rezultate palpabile și experiență anterioară în domeniu;
- are capacitatea de a identifica și a propune soluţii pentru rezolvarea eventualelor probleme din activitatea instituției, prezentând în cadrul concursului idei, concepte și măsuri realiste de dezvoltare a instituției
- va prezenta proiectul managerial video în PowerPoint
Candidații, în termenul indicat în anunț, depun dosarul de participare la concurs, care va conține:
- cererea de participare la concurs
- Curriculum Vitae (model Europass)
- copia actului de identitate
- copia actului/actelor de studii
- cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale nestinse
- descrierea principalelor intenții privind candidarea la funcţia respectivă (scrisoare de intentie/de motivare)
- proiectul managerial video în PowerPoint.
Copiile documentelor prezentate pot fi legalizate de notar sau de persoana care primeşte actele din cadrul APL
Termenul limită de depunere a dosarului 06.03.2024 ora 17:00.
Relații la telefon 069504203 sau 023568236
e-mail primaria.pelivan @apl.gov.md
publicat 10.02.2024