Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: 023568426

Se anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de ȘEF AL CENTRULUI CULTURAL PELIVAN

Consiliul comunei Pelivan
Anunță
concurs pentru ocuparea funcției vacante de

ȘEF AL CENTRULUI CULTURAL PELIVAN

Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este plasată pe panoul informațional la sediul Primăriei comunei  Pelivan.

Termenul limită de depunere a actelor
29 aprilie 2024
Ora 17:00

Informații suplimentare la telefon:069504203
e-mail: primaria.pelivan@apl.gov.md

INFORMAȚIE
Privind condițiile de desfășurare a concursului
pentru ocuparea funcției vacante de
ȘEF AL CENTRULUI CULTURAL PELIVAN

Organizatorul concursului: Consiliul  comunei Pelivan

Scopul funcției: Buna funcționare a Centrului  Cultural

Sarcinile de bază a Şefului Centrului Cultural  

1) asigură organizarea, conducerea și dezvoltarea subdiviziunii/instituției;
2) este responsabil de îndeplinirea corespunzătoare a atribuțiilor Centrului cultural;
3) reprezintă Centrul cultural în relațiile cu autoritățile publice, organizațiile și instituțiile naționale și internaționale, instanțele judecătorești, instituțiile financiare, cu alte persoane juridice și cu persoanele fizice;
4) elaborează programul anual de activitate și ia măsurile ce se impun pentru realizarea acestuia;
5) întocmește raportul anual al activității desfășurate și formulează propuneri pentru îmbunătățirea activității, pe care le prezintă fondatorului;
6) elaborează și asigură completarea lunară a registrului de evidență al Centrului cultural;
7) asigură elaborarea proiectului de buget al Centrului cultural și îl prezintă fondatorului spre aprobare;
8) organizează și coordonează activitatea personalului instituției, calitatea și modul de realizare a sarcinilor;
9) coordonează cu fondatorul angajarea personalului subdiviziunii/instituției;
10) încheie, după caz, modifică, suspendă, desface contractul de muncă al personalului din cadrul instituției, în conformitate cu legislația;
11) analizează necesarul de personal după structură și specialități și propun măsuri de asigurare a acestuia în funcție de necesități;
12) evaluează permanent personalul din subordine în scopul perfecționării activității profesionale;
13) prezintă rapoarte textuale și statistici, precum și alte informații relevante autorităților publice locale și centrale;
14) monitorizează repetițiile producțiilor cultural-artistice, expozițiile, concursurile și manifestările inițiate de Centru cultural, evaluează și propune măsuri pentru îmbunătățirea acestora;
15) atrage, după caz, surse externe extrabugetare pentru diverse proiecte culturale;
16) stabilește, după caz, legături culturale cu instituții, cu organizații, cu persoane fizice și/sau juridice din țară și din străinătate;
17) asigură gestionarea finanțelor publice și administrarea patrimoniului public în conformitate cu principiile bunei guvernări;
18) propune pentru aprobare statele de personal ale Centrului cultural, ținând cont de statele-tip de personal recomandate pentru Centrul cultural, stabilite conform anexei nr. 1, și de condiţiile necesare pentru asigurarea activităţii subdiviziunii/instituţiei, precum și de fișele de post pentru personalul subdiviziunii/instituției;
19) asigură transparența în activitate prin plasarea raportului anual de activitate pe pagina oficială a Centrului cultural și în sediul acesteia, într-un spațiu accesibil publicului;
20) implementează sistemul de control intern managerial conform standardelor naţionale de control intern în sectorul public, ținând cont de complexitatea şi domeniul de activitate al entităţii publice;
21) exercită alte sarcini referitoare la activitatea Centrului cultural, delegate de către fondator.                                                                                              

Condițiile de participare la concurs:

Poate participa la concurs persoana care îndeplinește următoarele condiții:

  1. cunoaște limba de stat, scris şi vorbit;
  2. nu a atins vârsta de 65 ani (art. 82 lit. i) din Codul Muncii RM)
  3. are capacitate deplină de exercițiu;
  4. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  5. are studii:
  • superioare de profil,
  • medii de specialitate de profil;
  • studii în domeniu prin absolvirea unei instituții de învățământ vocaționale/tehnic postsecundar nonterțiar (nivelul V ISCED)
  • sau a unei instituții de învățământ superior de licență (Ciclul I).

Studiile formale nu sunt obligatorii în cazul unei experiențe de lucru de cel puțin 3 ani în domeniul culturii și deținerii unor cursuri de formare continuă în domeniul culturii;

  1. are capacități de utilizare a calculatorului în vederea elaborării unor lucrări/proiecte și de utilizare a internetului;
  2. are capacitatea de a acorda asistenţă metodologică de specialitate şi capacitatea de implicare nemijlocită în soluţionarea problemelor din domeniu, confirmate prin rezultate palpabile și experiență anterioară în domeniu;
  3. are capacitatea de a identifica și a propune soluţii pentru rezolvarea eventualelor probleme din activitatea instituției, prezentând în cadrul concursului idei, concepte și măsuri realiste de dezvoltare a instituției.
  4. va prezenta proiectul managerial pe 4 ani video în PowerPoint

Candidații, în termenul indicat în anunț, depun dosarul de participare la concurs, care va conține:

  1. cererea de participare la concurs
  2. Curriculum Vitae (model Europass);
  3. copia actului de identitate;
  4. copia actului/actelor de studii;
  5. cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale nestinse
  6. descrierea principalelor intenții privind candidarea la funcţia respectivă (scrisoare de intentie/de motivare);
  7. proiectul managerial pe 4 ani video în PowerPoint.

Cerințe specifice pentru participarea la concurs:

studii în domeniu sau echivalentul
cunoașterea legislației Regulamentului în vigoare
abilități de utilizare a calculatorului
disciplină și punctualitate
responsabilitate față de lucru încredințat
respect față de oameni
spirit de inițiativă
tendință către dezvoltare continua

Termenul de depunere a documentelor  29.04.2024 ora 17:00

Modalitatea de depunere a documentelor: copiile pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

Informaţii suplimentare: tel  069504203.

 

Articole Recente