Consiliul comunei Pelivan
Anunță
concurs pentru ocuparea funcției vacante de
ȘEF AL CENTRULUI CULTURAL PELIVAN
Informația privind condițiile de desfășurare a concursului este plasată pe panoul informațional la sediul Primăriei comunei Pelivan.
Termenul limită de depunere a actelor
29 aprilie 2024
Ora 17:00
Informații suplimentare la telefon:069504203
e-mail: primaria.pelivan@apl.gov.md
INFORMAȚIE
Privind condițiile de desfășurare a concursului
pentru ocuparea funcției vacante de
ȘEF AL CENTRULUI CULTURAL PELIVAN
Organizatorul concursului: Consiliul comunei Pelivan
Scopul funcției: Buna funcționare a Centrului Cultural
Sarcinile de bază a Şefului Centrului Cultural
1) asigură organizarea, conducerea și dezvoltarea subdiviziunii/instituției;
2) este responsabil de îndeplinirea corespunzătoare a atribuțiilor Centrului cultural;
3) reprezintă Centrul cultural în relațiile cu autoritățile publice, organizațiile și instituțiile naționale și internaționale, instanțele judecătorești, instituțiile financiare, cu alte persoane juridice și cu persoanele fizice;
4) elaborează programul anual de activitate și ia măsurile ce se impun pentru realizarea acestuia;
5) întocmește raportul anual al activității desfășurate și formulează propuneri pentru îmbunătățirea activității, pe care le prezintă fondatorului;
6) elaborează și asigură completarea lunară a registrului de evidență al Centrului cultural;
7) asigură elaborarea proiectului de buget al Centrului cultural și îl prezintă fondatorului spre aprobare;
8) organizează și coordonează activitatea personalului instituției, calitatea și modul de realizare a sarcinilor;
9) coordonează cu fondatorul angajarea personalului subdiviziunii/instituției;
10) încheie, după caz, modifică, suspendă, desface contractul de muncă al personalului din cadrul instituției, în conformitate cu legislația;
11) analizează necesarul de personal după structură și specialități și propun măsuri de asigurare a acestuia în funcție de necesități;
12) evaluează permanent personalul din subordine în scopul perfecționării activității profesionale;
13) prezintă rapoarte textuale și statistici, precum și alte informații relevante autorităților publice locale și centrale;
14) monitorizează repetițiile producțiilor cultural-artistice, expozițiile, concursurile și manifestările inițiate de Centru cultural, evaluează și propune măsuri pentru îmbunătățirea acestora;
15) atrage, după caz, surse externe extrabugetare pentru diverse proiecte culturale;
16) stabilește, după caz, legături culturale cu instituții, cu organizații, cu persoane fizice și/sau juridice din țară și din străinătate;
17) asigură gestionarea finanțelor publice și administrarea patrimoniului public în conformitate cu principiile bunei guvernări;
18) propune pentru aprobare statele de personal ale Centrului cultural, ținând cont de statele-tip de personal recomandate pentru Centrul cultural, stabilite conform anexei nr. 1, și de condiţiile necesare pentru asigurarea activităţii subdiviziunii/instituţiei, precum și de fișele de post pentru personalul subdiviziunii/instituției;
19) asigură transparența în activitate prin plasarea raportului anual de activitate pe pagina oficială a Centrului cultural și în sediul acesteia, într-un spațiu accesibil publicului;
20) implementează sistemul de control intern managerial conform standardelor naţionale de control intern în sectorul public, ținând cont de complexitatea şi domeniul de activitate al entităţii publice;
21) exercită alte sarcini referitoare la activitatea Centrului cultural, delegate de către fondator.
Condițiile de participare la concurs:
Poate participa la concurs persoana care îndeplinește următoarele condiții:
- cunoaște limba de stat, scris şi vorbit;
- nu a atins vârsta de 65 ani (art. 82 lit. i) din Codul Muncii RM)
- are capacitate deplină de exercițiu;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- are studii:
- superioare de profil,
- medii de specialitate de profil;
- studii în domeniu prin absolvirea unei instituții de învățământ vocaționale/tehnic postsecundar nonterțiar (nivelul V ISCED)
- sau a unei instituții de învățământ superior de licență (Ciclul I).
Studiile formale nu sunt obligatorii în cazul unei experiențe de lucru de cel puțin 3 ani în domeniul culturii și deținerii unor cursuri de formare continuă în domeniul culturii;
- are capacități de utilizare a calculatorului în vederea elaborării unor lucrări/proiecte și de utilizare a internetului;
- are capacitatea de a acorda asistenţă metodologică de specialitate şi capacitatea de implicare nemijlocită în soluţionarea problemelor din domeniu, confirmate prin rezultate palpabile și experiență anterioară în domeniu;
- are capacitatea de a identifica și a propune soluţii pentru rezolvarea eventualelor probleme din activitatea instituției, prezentând în cadrul concursului idei, concepte și măsuri realiste de dezvoltare a instituției.
- va prezenta proiectul managerial pe 4 ani video în PowerPoint
Candidații, în termenul indicat în anunț, depun dosarul de participare la concurs, care va conține:
- cererea de participare la concurs
- Curriculum Vitae (model Europass);
- copia actului de identitate;
- copia actului/actelor de studii;
- cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale nestinse
- descrierea principalelor intenții privind candidarea la funcţia respectivă (scrisoare de intentie/de motivare);
- proiectul managerial pe 4 ani video în PowerPoint.
Cerințe specifice pentru participarea la concurs:
studii în domeniu sau echivalentul
cunoașterea legislației Regulamentului în vigoare
abilități de utilizare a calculatorului
disciplină și punctualitate
responsabilitate față de lucru încredințat
respect față de oameni
spirit de inițiativă
tendință către dezvoltare continua
Termenul de depunere a documentelor 29.04.2024 ora 17:00
Modalitatea de depunere a documentelor: copiile pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Informaţii suplimentare: tel 069504203.