Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: 023568426

ANUNȚ!

Primăria comunei Pelivan
Anunță prelungirea termenului concursului pentru ocuparea funcției de Director a instituției preșcolare „IZVORAȘ” din satul CIȘMEA, r-nul Orhei și „ROMANIȚA” din satul Pelivan, r-nul Orhei

Informațiile privind desfășurarea concursului sunt plasate pe panoul informațional a Primăriei PELIVAN, raionul Orhei și pe pagina web http://primariapelivan.md

Termenul limită de depunere a actelor este de 28 martie 2025, ora 17:00.

Informații suplimentare la telefonul:
0235-68426, 0235-68238
Email: primaria.pelivan@apl.gov.md


Informaţia cu privire la condiţiile de participare la concurs
Primăria COMUNEI PELIVAN
anunţă prelungirea concursului pentru ocuparea funcţiei
de Director în grădiniţa de copii „ROMANIȚA” din satul PELIVAN, raionul
Orhei și Director în grădiniţa de copii „IZVORAȘ” din satul CIȘMEA, raionul Orhei

Denumirea funcţiei:
Director în grădiniţa de copii „ROMANIȚA” din satul PELIVAN, raionul Orhei și
Director în grădiniţa de copii „IZVORAȘ” din satul CIȘMEA, raionul Orhei

Scopul general al funcţiei: Asigurarea aplicării prevederilor legii învățămîntului, a statutului cadrului didactic, a regulamentelor și instrucțiunilor elaborate de Ministerul Educației, Culturii și Cercetării sau direcțiile raionale (municipale) de învățămînt în activitatea instituției pe care o conduce.

Sarcinile de bază:
1. Asigurarea activității manageriale în mod integral a grădiniței de copii „ROMANIȚA” din satul PELIVAN și grădiniței de copii „IZVORAȘ” din satul CIȘMEA cu respectarea legislației în vigoare;
2. Asigurarea obiectivității în procesul de evaluarea a performanțelor profesionale;
3. Dezvoltarea carierei profesionale în instituție;
4. Instituirea sistemului organizatorico-juridic ce ține de activitatea instituției;
5. Asigurarea creării condițiilor necesare pentru fortificarea sănătății copiilor, educația și instruirea lor, efectuarea controlului asupra realizării sarcinilor programei de educație și instruire în grădiniță;
6. Este responsabil pentru rezultatele activității pedagogice, financiare și gospodărești a instituției preșcolare în fața statului și colectivului de muncă ;
7. Conduce consiliul pedagogic, organizează propagarea cunoștințelor pedagogice,psihologice și igienice pentru părinți ;
8. Asigură respectarea legislației muncii, a regulilor ordinii interne, regimului sanitar-antiepidemic, a instrucțiunilor privind ocrotirea vieții și sănătății copiilor.
9. Răspunde pentru aplicarea planurilor de învățămînt, realizarea programelor educativ-instructive.

Condiţiile de participare la concurs:
La funcția dată poate candida persoana care îndeplinește următoarele condiții de bază :
• deţine cetăţenia Republicii Moldova;
• posedă limba de stat a Republicii Moldova;
• are studii superioare universitare (în cazul candidaţilor la funcţia de director al instituţiei publice de educaţie antepreşcolară şi de învăţămînt preşcolar din mediu rural, după prelungirea concursului în temeiul pct.62 subpct.1) şi 3) sau în cazul iniţierii unui concurs repetat, pot fi admişi candidaţii cu studii superioare universitare şi cei cu studii medii de specialitate (colegiu));
• are o vechime în activitate didactică de cel puţin trei ani;
• la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vîrsta de 65 ani;
• este aptă din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
• nu are antecedente penale;
• nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit.l), m) şi n) din Codul Muncii.
•  nu are interdicție de a ocupa funcții de conducere.

Cerinţe specifice.

Studii: superioare universitare sau studii medii de specialitate pedagigică ( colegiu).

Experienţă profesională:  experiență profesională de cel puțin 3 ani în activitatea didactică.

Cunoştinţe:
• cunoștințe didactice în domeniul pedagogic;
• legislația muncii în domeniu;
• managementul resurselor umane .

Abilităţi: lucru în echipă, comunicarea constructivă și eficientă, operare la calculator, bun organizator.

Atitudini/Comportamente: respect față de oameni, spirit de inițiativă, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, perseverență, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

Alte cerinţe specifice: persoană optimistă, dedicată, calmă, cu verticalitate, elegantă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copii și de dezvoltarea acestora la întregul lor potențial.

Persoanele interesate pot depune personal sau prin reprezentant/prin poştă/prin e-mail la sediul primăriei Pelivan, raionul Orhei dosarul de concurs, care trebuie să cuprindă următoarele acte obligatorii:
1) cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr.1 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfăsurarea concursului… nr.163 din 23.03.2015 ;
2) copia actului de identitate;
3) copia/copiile actului/actelor de studii;
4) copia actelor ce atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
5) curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa nr.2 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfăsurarea concursului… nr.163 din 23.03.2015
6) certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) şi neuropsihic (eliberat de medicul psihiatru și medicul narcolog), pentru exercitarea funcţiei;
7) cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere;
8) proiectul planului de dezvoltare a instituţiei, pentru 5 ani, date despre numărul de elevi ai instituţiei, bugetul pe ultimii ani, starea infrastructurii existente, proiectele în derulare; după caz, în informaţia privind concursul se poate face referinţă la sursele de obţinere a informaţiei respective;
9) candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional/internaţional etc.

Modalitatea de depunere a documentelor:
Prin poștă, email sau personal.
Data limită de depunere a dosarelor – 28 martie 2025, ora 17.00

Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare și de primirea documentelor:
GONCEAR Ludmila – secretara cons. local Pelivan
Telefon: 0235-68426, 0235-68238
Email: primaria.pelivan@apl.gov.md
Pagina web: http://primariapelivan.md
Adresa: MD-3540, comuna Pelivan, raionul Orhei.

Tip de angajare:
Pe o perioadă determinată, pe 5 ani.

Bibliografia concursului:
1) Constituția Republicii Moldova;
2) Codul Muncii al Republicii Moldova nr. 154-XV din 28.03.2003;
3) Codul educaţiei al Republicii Moldova nr.152 din 17.07.2014;
4) Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018;
5) Legea nr.270 din 23 noiembrie 2018 cu privire la sistemul unitar de salarizare in sectorul bugetar;
6) Hotărârea Guvernului R.Moldova pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare in sectorul bugetar Acte normative in domeniul de specialitate;
7) Regulamentului cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea. functiei de director şi director adjunct in instituţiile de învăţămint general aprobat prin  Ordinul Ministerului Educaţiei nr.163 din 23 martie 2015.

Articole Recente