Concurs pentru suplinirea funcţiei vacante de secretar al Consiliului local
pe perioadă determinată la primăria comunei Pelivan
În baza Legii cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/ 2008 şi în temeiul Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.20/2009, Primăria comunei Pelivan,
ANUNŢĂ CONCURS
pentru suplinirea funcţiei vacante de secretar al Consiliului local, pe perioadă determinată, la primăria comunei Pelivan.
La funcţia publică poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii de bază:
a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art.64 alin.(1) lit.a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
j) nu are interdicţia de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorităţii Naţionale de Integritate.
Cerințe speciale față de candidat:
– dețin cetățenia Republicii Moldova
– posedă limba de stat,
– Persoana numită, în condiţiile prezentei legi, în funcţia de secretar trebuie să fie licenţiat al unei facultăţi (secţii) de drept sau de administraţie publică,
– cunoștințe de operare la calculator (obligatoriu),
– cunoașterea legislației în domeniu.
Documente ce urmează a fi prezentate:
a) Formularul de participare;
b) Copia buletinului de identitate;
c) Copia actelor de studii;
d) Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaţilor la funcţia publică vacantă;
e) Copiile certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională pentru ultimii 3 ani, dacă sunt;
f) Certificatul medical (se prezintă de învingătorul concursului);
g) Declarația pe propria răspundere despre lipsa de antecedente penale,
h) Cazierul judiciar (se prezintă de învingătorul concursului).
Termenul limită de depunere a documentelor – 16 august 2022
Telefon de contact – 0 235 68 2 47.
Notă:
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
Cazierul judiciar și certificatul medical vor fi înlocuite cu declaraţie pe proprie răspundere.
În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar și certificatul medical în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Documentele urmează a fi prezentate la comisia de organizare a concursului, care se află în localul primăriei comunei Pelivan.
Telefon de contact: 0235 68 2 47.
Modalitatea de depunere a documentelor
• E-mail
• Personal
Termenul limită de depunere a documentelor 16 august 2022
Bibliografia concursului:
1. Constituţia Republicii Moldova;
2. Acte normative în domeniul serviciului public:
– Legea nr.158//2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
– Hotărârea de Guvern nr.201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158//2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
– Legea nr.25/2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
3. Acte normative din domeniul administraţiei publice locale. – Legea nr.436/2006 privind administraţia publică locală;
– Legea nr.435/2006 privind descentralizarea administrativă,
– Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116 din 19.07.2018,
– Legea nr.270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar,
– Legea nr.764/2001 privind organizarea administrativă-teritorială a Republicii Moldova.
4. Acte normative din domeniul de specialitate:
– Legea privind transparența în procesul decizional nr.239/2008,
– Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154/2003,
– Legea privind accesul la informație nr.982/2000,
– Legea privind actele de starea civilă nr.100/2001,
– Hotărârea de Guvern nr.967/2016 cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional,
– Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale,
– Legea nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal,
– Hotărârea de Guvern nr.672/2017 privind aprobarea regulamentelor cu privire la Registrul de stat al actelor locale,
– Clasificatorul ocupațiilor din R.M.